ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ, ΕΜΠΕΙΡΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΦΥΛΑΞΗΣ
Εξυπηρέτηση πελατών

Customer care

customer care

Η εταιρεία μας, πιστή πάντα στο τρίπτυχο “Ασφάλεια – Προστασία – Φροντίδα”, ανέπτυξε και υλοποίησε το μοναδικό - καινοτόμο και τεχνολογικά υπερσύγχρονο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών, επενδύοντας σε εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής και σε έμπειρους και εκπαιδευμένους χειριστές, εξασφαλίζοντας στους πελάτες μας την απρόσκοπτη και αδιάλειπτη υποστήριξη (24 ώρες το 24ωρο - 7 ημέρες την εβδομάδα), για τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  1. Τηλε - έλεγχο και Παρακολούθηση σωστής εκτέλεσης των εργασιών των συνεργείων καθαρισμού που παρέχει η εταιρεία μας στους πελάτες της, μέσω εξειδικευμένου λογισμικού το οποίο ελέγχει την κατά το νόμο τήρηση του ωραρίου εργασίας, τις αλλαγές βάρδιας των εργαζομένων, τον έλεγχο διάθεσης του ατομικού ανά περίπτωση εξοπλισμού για την υλοποίηση της υπηρεσίας, την αντικατάσταση του προσωπικού σε περιπτώσεις ασθένειας κλπ.
  2. Τηλε - έλεγχο και Παρακολούθηση των οχημάτων των συνεργείων καθαρισμού μέσω χαρτογραφικού λογισμικού το οποίο ελέγχει την ακριβή θέση των οχημάτων και των οδηγών, καθώς και λογισμικού προστασίας των οδηγών σε περίπτωση ανάγκης (ατύχημα κλπ.).
  3. Πλήρη υποστήριξη των πελατών μας οι οποίοι έχουν ανάγκη Έκτακτης Ιατρικής Βοήθειας ή καθημερινής φροντίδας μέσω ειδικού λογισμικού το οποίο προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις φροντίδας κάθε ασθενή (ΑμΕΑ, Alzheimer, υπενθύμιση λήψης φαρμάκων κλπ.).
  4. Απομακρυσμένη καθοδήγηση του στόλου οχημάτων Άμεσης Επέμβασης και Περιπολίας της εταιρείας μας, στις περιπτώσεις λήψης σημάτων συναγερμού κλοπής, διάρρηξης ή ληστείας μέσω εξατομικευμένου λογισμικού στο οποίο περιέχονται οι κατάλληλες πληροφορίες - ιδιαιτερότητες ανά πελάτη μας, ούτως ώστε να εξασφαλίζεται η συντομότερη και ασφαλέστερη επέμβαση στους υπό απειλή χώρους (κατοικίες, κτίρια γραφείων κλπ.).
  5. Τηλε - διαχείριση του προσωπικού φύλαξης και των αυτοκινήτων της εταιρείας μας στις εγκαταστάσεις των πελατών μας με σκοπό την ασφαλέστερη και επαγγελματική εκτέλεση των καθηκόντων τους.
  6. Διαχείριση (λήψη, αποκωδικοποίηση, εκτέλεση εντολών και οδηγιών), των σημάτων συναγερμού διάρρηξης, φωτιάς, διαρροής φυσικού αερίου, καθώς και παρακολούθησης κρίσιμων μετρήσεων σε εγκαταστάσεις πελατών μας (π.χ θερμοκρασίες ψυγείων σε επαγγελματικούς χώρους, διαρροής νερού σε εξοχικές κατοικίες, όρια θερμοκρασίας και υγρασίας σε χώρους που φιλοξενούν ευαίσθητα προϊόντα), μέσω προσαρμοσμένου στις εκάστοτε εγκαταστάσεις λογισμικού.
  7. Οπτική παρακολούθηση των εγκαταστάσεων των πελατών μας, μέσω υφιστάμενων ή νέων συστημάτων Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV), η οποία σε συνδυασμό με υφιστάμενα ή νέα συστήματα συναγερμού, παρέχει πληρέστερη, ασφαλέστερη και κυρίως οικονομικότερη λύση ως προς τη φύλαξη απομακρυσμένων εγκαταστάσεων (πάρκα ΑΠΕ, αποθήκες Logistics κλπ.).

Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται Πανελλαδικά με προσεκτικά σχεδιασμένες διαδικασίες, για τις οποίες η εταιρεία μας διαθέτει τα απαραίτητα Πιστοποιητικά: Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 και Σύστημα Διαχείρισης Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία ΕΛΟΤ 1801:2008.

Η συνδεσιμότητα υφιστάμενων ή νέων συστημάτων (Συναγερμού, Πυρκαγιάς, CCTV, BMS), με το εξοπλισμό του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας, πραγματοποιείται από ειδικευμένους και έμπειρους ανά περίπτωση τεχνικούς, ώστε να διασφαλιστεί η υψηλή και συνεχής ποιότητα επικοινωνίας μέσω της δυνατότητας χρήσης όλων των μορφών επικοινωνίας (σταθερή τηλεφωνική γραμμή, ασύρματη - κινητή τηλεφωνία, διαδικτυακή και δορυφορική τεχνολογία).

customer care