PROFESSIONAL, EXPERIENCED AND TARGETED SECURITY SERVICES
Services
Customer Care
 
Facility Guarding
 
Seminars

Crisis Management and Emergency Management in the workplace

 

SECURITY MEASURES FOR ROBBERY PREVENTION – INTERVENTION AND CONFRONTATION OF VIOLENT INCIDENTS IN THE WORKPLACE

The PURPOSE of this seminar is to provide a specific plan for the immediate confrontation of a CRISIS (robbery) in the workplace, an incident that upsets the working environment, upsets its normal operation, and sometimes may result to a serious injury or loss of life.

Violent incidents in commercial stores are inevitable, as they appear suddenly, without warning and cause temporary disruption, disorganization and stress. There is a great need of Security Policy in commercial stores, so that the workplace is prepared, and any violent act may be avoided. In the same time, in case of a violent incident, there is a need of immediate, substantial and effective support, in order to prevent or reduce any negative psychological effects.


Seminar's target :

  • To specify the security policy and the prevention measures in the stores to decrease the odds of a violent incident.
  • For the employees to understand the way they should behave during a robbery in order to diminish adverse incidents.
  • For the management and staff to implement more effective strategies for their physical and psychological safety.
  • For the employees to be able to support themselves and their colleagues after a traumatic incident such as robbery.

 

CONTENT OF THE SEMINAR

 

  1. SECURITY POLICY OF THE NETWORK OF THE COMPANY
  2. STORES' PREVENTIVE SECURITY MEASURES
  3. SAFETY OF PERSONNEL – CLIENTELLE – FACILITIES
  4. CRIMINALITY / ROBBERY / SHOP LIFTING: PERSONNEL BEHAVIOUR AND ACTIONS IN RELEVANT INCIDENTS
  5. PROFILE AND WAY OF ACTION OF THE ROBBERS
  6. CRISIS MANAGEMENT AFTER A ROBBERY INCIDENT
    1. BRIEFING – INSTRUCTIONS TO THE PERSONNEL AND MANAGEMENT FOR THE HANDLING OF THE VICTIMS
    2. ADMINISTRATION OF A VIOLENT INCIDENT WITH REGARDS TO THE PRESS (MANAGEMENT)

 

phoenix articles seminars

ΣΚΟΠΟΣ αυτού του σεμιναρίου είναι να παρέxει στο πλαίσιο εργασίας, ένα συγκεκριμένο πλάνο για την άμεση αντιμετώπιση ενός γεγονότος που βιώνεται ως ΚΡΙΣΗ (ληστεία), καθώς αναστατώνει όλη την εργασιακή κοινότητα, ανατρέπει την φυσιολογική λειτουργία της, πολλές φορές δε, έχει ως συνέπεια τον σοβαρό τραυματισμό των θυμάτων ή την απώλεια της ζωής τους.

 

Βίαια γεγονότα στα καταστήματα είναι αναπόφευκτα καθώς εμφανίζονται ξαφνικά, χωρίς προειδοποίηση και προκαλούν προσωρινή αναστάτωση, αποδιοργάνωση και άγχος.

Η ανάγκη να υπάρχει πολιτική ασφαλείας στα καταστήματα, ώστε το εργασιακό περιβάλλον μας να είναι προετοιμασμένο και να αποφευχθει οποιαδήποτε βίαιη πράξη είναι μεγάλη .

Παραλληλα προκύπτει η ανάγκη σε περίπτωση βίαιου περιστατικού να υπάρχει άμεσα, ουσιαστική και αποτελεσματική στήριξη, προκειμένου να προλάβει ή να μειώσει τις όποιες αρνητικές ψυχολογικές επιπτώσεις.

Στόχος του σεμιναρίου είναι να :

 

  • Υπάρχει πολίτική ασφαλείας και προληπτικά μέτρα στα καταστήματα ώστε μειώνεται η πιθανότητα βίαιου περιστατικού

  • Οι εργαζόμενοι να κατανοήσουν τον τρόπο που πρέπει να συμπεριφερθούν κατά την διάρκεια της ληστείας έτσι ώστε να μειωθούν ανεπιθύμητες ενέργειες.

  • Η διοίκηση και το προσωπικό να ενεργοποιήσουν πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για την ουσιαστική και ψυχολογική τους ασφάλεια.

  • Οι εργαζόμενοι τον τρόπο που μπορούν να στηρίξουν τον εαυτό τους και τους συναδέλφους τους μετά από ένα τραυματικό περιστατκό οπως η ληστεία

   

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

 

  1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 
             2 ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ.
             3 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ – ΠΕΛΑΤΩΝ – ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
             4 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ/ΛΗΣΤΕΙΑ/SHOP LIFTING: ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ
       5 ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΛΗΣΤΩΝ

6 ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΛΗΣΤΕΙΑΣ
           α. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ

ΤΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ

Β. ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΒΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

 

Η παραπάνω εκπαίδευση έχει πραγματοποιηθει σε Παννελαδικό επίπεδο σε υπαλλήλους και στελέχη του δικτύου των καταστημάτων των Εταιριών:

cosmote, ΟΤΕ, Γερμανός ΑΕ

επίσης στους υπαλλήλους και τα στελέχη του Δικτύου των καταστημάτων της: Ελληνικής Τράπεζας και Τράπεζας Κύπρου.

 
Security Systems
 
Events Security
 
Personal Security
 
More Articles...
<< Start < Prev 1 2 Next > End >>
Page 1 of 2